Wybierz środek czyszczący odpowiedni dla posiadanego rodzaju kół. Szorstkie aluminium i chrom mogą wytrzymać silniejsze środki czyszczące niż koła powlekane, malowane lub anodowane.
Skład na etykiecie produktu wyjaśni, do czego dany środek jest odpowiedni. Na przykład, jeden piankowy środek czyszczący do kół i opon może być stosowany na każdym typie powlekanych kół, ale inny rodzaj nie jest bezpieczny dla powlekanych kół. Jeśli nie masz pewności, jakie masz koła, użyj środka czyszczącego, który jest bezpieczny dla wszystkich rodzajów kół. Dobrze jest również używać takiego środka czyszczącego, który działa również na opony. Taki preparat skutecznie rozpuszcza płyn hamulcowy, który dostał się do małych otworów w metalu i do porów gumy. Nieznaczne rozprowadzenie pędzlem pozwoli produktowi działać jeszcze lepiej i dokładniej.
Jeśli koła mają zbrylony brud lub jeśli nie były czyszczone od miesięcy lub lat, rozważ bardziej wydajny środek do czyszczenia kół, oraz profesjonalny środek do czyszczenia felg, który nie zawiera kwasów żrących, eterów butylowych i innych ostrych detergentów, które wyrządzają więcej szkody niż pożytku podczas zabiegów pielęgnacyjnych.
Poszukaj firmy, która wykorzystuje bezpieczne dla środowiska środki chemiczne i minimalną ilość wody podczas zabiegów konserwacyjnych i pielęgnacyjnych. Czyszczenie parą oraz ozonowanie stają się coraz bardziej popularne ze względu na fakt, że są to metody czyszczenia bardzo skuteczne i proste w wykonywaniu bez zbędnego marnowania wody. Brązowe i zniszczone opony występują powszechnie, zwłaszcza gdy do ich czyszczenia używano żrących środków odtłuszczających lub jeśli nigdy nie były chronione preparatem do opon, który usuwa zbrązowienie i tłuszcz z opon, pozostawiając je w kolorze estetycznej czerni, sprawdź na stronie https://detailingstore.pl/43-dressing-zabezpieczenie-do-opon. Kluczem do skuteczności jest usunięcie brudu i zanieczyszczeń z lakieru odpowiednio wcześnie. Gdy tylko zauważysz sok drzewny czy odchody ptaków na swoim samochodzie, należy je wyczyścić od razu, aby nie spowodowały szkód. Podobnie, powinieneś co kilka tygodni sprawdzać cały samochód pod kątem nagromadzenia brudu i zlecić profesjonalne czyszczenie i detalowanie przed woskowaniem lub nałożeniem szczeliwa.