Wszędzie, gdzie jesteś, możesz zobaczyć kogoś korzystającego z telefonu komórkowego.
Często nie używają go do rozmowy, ale do przeszukiwania Internetu, pobierania aplikacji lub korzystania z serwisu społecznościowego. Dlaczego nie wykorzystać tej wiedzy do rozwoju firmy? Oto kilka wskazówek dotyczących marketingu mobilnego, które z pewnością Cię rozkręcą.Bądź zwięzły i zwięzły w swoich wiadomościach SMS w kampanii marketingu mobilnego. Wiadomości są ograniczone do 160 znaków, więc zastanów się, jak jasno i krótko przekazać swoje informacje. Jeśli używasz skrótów w swoich wiadomościach, upewnij się, że są one powszechnie akceptowane i mają sens dla Twoich klientów.Skróć adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i kodów QR. Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR. Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Nigdy nie kopiuj strategii mobilnej innej osoby. Tylko dlatego, że mogą sobie dobrze radzić, nie oznacza to, że jest to właściwa metoda dla Ciebie. Klienci lubią innowacje, a jeśli wysyłasz wiadomości lub style podobne do swoich konkurentów, mogą nie być zainteresowani wprowadzaniem zmian w Tobie.Twoja kampania marketingu mobilnego nigdy nie powinna zastępować istniejącej kampanii; powinna go po prostu uzupełniać. Powinieneś korzystać z marketingu mobilnego, aby utrzymać obecnych klientów i/lub zaspokoić potrzeby użytkowników mobilnych w swojej niszy rynkowej. Upewnij się tylko, że pozostałe kampanie są aktywne.To, co mówisz w swoich wiadomościach, jest niezwykle ważne. Wysyłając e-maile do klientów, chcesz mieć możliwość wykorzystania potrzeb tych osób, a także ich nawyków zakupowych.
Bardziej szczegółowe możesz uzyskać; tym bardziej ta osoba będzie zaintrygowana.
Tylko upewnij się, że wszystko jest w porządku.Gdy konfigurujesz reklamy marketingowe dla telefonów komórkowych, muszą one być kompatybilne z wieloma platformami. Każdy ma inny telefon i nie chcesz odcinać niektórym osobom oglądania Twojej reklamy tylko dlatego, że mają telefon. Twoi klienci nie zmienią telefonu, chociaż mogą przełączyć się z Twojego produktu na taki, który cały czas widzą na swoim telefonie.Zintegruj swoją mobilną kampanię reklamową z każdym innym aspektem reklamy, aby zoptymalizować jej efekty! Zanotuj to na swoim blogu i na internetowych kontach społecznościowych. W ten sposób utrzymasz w swojej pętli promocyjnej wszystkich potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy znajdują się w biurze, samochodzie, czy czekają na autobus!Wysłanie wiadomości przypominającej o zbliżającej się sprzedaży lub premierze nowego produktu to doskonały sposób na zainteresowanie klientów tym, co się dzieje. Spróbuj wysłać przypomnienie kilka godzin wcześniej. Robienie tego z kilkudniowym wyprzedzeniem stwarza większą szansę, że klient zapomni.Nadawanie klientom preferowanego statusu to sprawdzony sposób na zwiększenie lojalności i sprzedaży, więc powiedz swoim klientom, że są „preferowanymi” i „członkami elitarnymi” i przyprowadź ich więcej! Składanie ekskluzywnych ofert tylko klientom marketingu mobilnego i nadawanie im specjalnych tytułów zwiększy prawdopodobieństwo, że kupią Twoje produkty lub usługi, a także z pewnością skłoni ich do rozmowy z innymi o korzyściach płynących z bycia Twoim klientem!Zdajesz sobie sprawę, ile osób korzysta z telefonów komórkowych, jeżyn lub dowolnego typu urządzenia mobilnego i jak bardzo możesz to wykorzystać, aby rozwijać swoją firmę. Zastosuj wszystkie porady, których nauczyłeś się w tym artykule, aby naprawdę szybko wkroczyć na wyższy poziom swojej firmy. Wykorzystaj rynek mobilny, aby uratować swój biznes.