Marketing mobilny i biznes: jak sprawić, by działał dla Ciebie

Wszędzie, gdzie jesteś, możesz zobaczyć kogoś korzystającego z telefonu komórkowego.

Często nie używają go do rozmowy, ale do przeszukiwania Internetu, pobierania aplikacji lub korzystania z serwisu społecznościowego. Dlaczego nie wykorzystać tej wiedzy do rozwoju firmy? Oto kilka wskazówek dotyczących marketingu mobilnego, które z pewnością Cię rozkręcą.Bądź zwięzły i zwięzły w swoich wiadomościach SMS w kampanii marketingu mobilnego. Wiadomości są ograniczone do 160 znaków, więc zastanów się, jak jasno i krótko przekazać swoje informacje. Jeśli używasz skrótów w swoich wiadomościach, upewnij się, że są one powszechnie akceptowane i mają sens dla Twoich klientów.Skróć adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i kodów QR. Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR. Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Nigdy nie kopiuj strategii mobilnej innej osoby. Tylko dlatego, że mogą sobie dobrze radzić, nie oznacza to, że jest to właściwa metoda dla Ciebie. Klienci lubią innowacje, a jeśli wysyłasz wiadomości lub style podobne do swoich konkurentów, mogą nie być zainteresowani wprowadzaniem zmian w Tobie.Twoja kampania marketingu mobilnego nigdy nie powinna zastępować istniejącej kampanii; powinna go po prostu uzupełniać. Powinieneś korzystać z marketingu mobilnego, aby utrzymać obecnych klientów i/lub zaspokoić potrzeby użytkowników mobilnych w swojej niszy rynkowej. Upewnij się tylko, że pozostałe kampanie są aktywne.To, co mówisz w swoich wiadomościach, jest niezwykle ważne. Wysyłając e-maile do klientów, chcesz mieć możliwość wykorzystania potrzeb tych osób, a także ich nawyków zakupowych. Blog wykończeniowy - Jak wykończyć dom lub mieszkanie? Pomożemy!

Bardziej szczegółowe możesz uzyskać; tym bardziej ta osoba będzie zaintrygowana.

Tylko upewnij się, że wszystko jest w porządku.Gdy konfigurujesz reklamy marketingowe dla telefonów komórkowych, muszą one być kompatybilne z wieloma platformami. Każdy ma inny telefon i nie chcesz odcinać niektórym osobom oglądania Twojej reklamy tylko dlatego, że mają telefon. Twoi klienci nie zmienią telefonu, chociaż mogą przełączyć się z Twojego produktu na taki, który cały czas widzą na swoim telefonie.Zintegruj swoją mobilną kampanię reklamową z każdym innym aspektem reklamy, aby zoptymalizować jej efekty! Zanotuj to na swoim blogu i na internetowych kontach społecznościowych. W ten sposób utrzymasz w swojej pętli promocyjnej wszystkich potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy znajdują się w biurze, samochodzie, czy czekają na autobus!Wysłanie wiadomości przypominającej o zbliżającej się sprzedaży lub premierze nowego produktu to doskonały sposób na zainteresowanie klientów tym, co się dzieje. Spróbuj wysłać przypomnienie kilka godzin wcześniej. Robienie tego z kilkudniowym wyprzedzeniem stwarza większą szansę, że klient zapomni.Nadawanie klientom preferowanego statusu to sprawdzony sposób na zwiększenie lojalności i sprzedaży, więc powiedz swoim klientom, że są „preferowanymi” i „członkami elitarnymi” i przyprowadź ich więcej! Składanie ekskluzywnych ofert tylko klientom marketingu mobilnego i nadawanie im specjalnych tytułów zwiększy prawdopodobieństwo, że kupią Twoje produkty lub usługi, a także z pewnością skłoni ich do rozmowy z innymi o korzyściach płynących z bycia Twoim klientem!Zdajesz sobie sprawę, ile osób korzysta z telefonów komórkowych, jeżyn lub dowolnego typu urządzenia mobilnego i jak bardzo możesz to wykorzystać, aby rozwijać swoją firmę. Zastosuj wszystkie porady, których nauczyłeś się w tym artykule, aby naprawdę szybko wkroczyć na wyższy poziom swojej firmy. Wykorzystaj rynek mobilny, aby uratować swój biznes.

Previous post Sposób na pozbycie się kilogramów
Next post Przeczytaj tę przydatną radę na temat komputerów osobistych