Marketing mobilny może być bardzo onieśmielający dla kogoś, kto nigdy wcześniej tego nie robił.
Może łatwo doprowadzić do przeciążenia informacjami ze względu na wszystkie zasoby dostępne dla nowych marketerów. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci uporządkować wszystkie te informacje, abyś mógł skutecznie rozpocząć marketing.Świetną wskazówką w zakresie marketingu mobilnego jest poproszenie klientów o udostępnienie swoich filmów. Klienci używają swoich telefonów komórkowych do rejestrowania prawdziwych wydarzeń, które mają miejsce w życiu codziennym. To świetna okazja, aby zbudować społeczność i pomóc zaangażować klientów, angażując ich w działania marketingowe poprzez przesyłanie własnych filmów.Użyj prawdziwego imienia i nazwiska odbiorcy wiadomości. Ludzie lubią czuć się ważni i rozpoznawani, a dodawanie ich prawdziwego imienia do wysyłanych wiadomości da im te uczucia. Sprawienie, by klient poczuł się tak, jakbyś personalizował do niego wiadomości, to świetny sposób na to, by poczuł się mile widziany w Twojej firmie.Poznaj przepisy dotyczące marketingu mobilnego. Mobilne kampanie marketingowe są ściśle regulowane, podobnie jak wszystko, co ma związek z telefonami komórkowymi. Sprawdź swoje lokalne i federalne wytyczne i upewnij się, że dobrze się do nich trzymasz. Jeśli tego nie zrobisz, możesz spotkać się z karami, które wahają się od grzywny po karę więzienia.Zdobądź szkolenie. Wielu dostawców faktycznie oferuje programy szkoleniowe dotyczące bezpiecznego i prawidłowego prowadzenia kampanii marketingu mobilnego. Osoby te nauczą Cię wszystkiego, od tego, jak często wysyłać oferty i wiadomości, po przepisy, których będziesz musiał przestrzegać podczas trwania programu.
Skorzystaj z tego.Twoje wiadomości tekstowe, posty w serwisach społecznościowych i e-maile powinny być krótkie i zwięzłe.
Jeśli wiadomość jest zbyt długa, ludzie zwykle ją odrzucają. Komunikat powinien być krótki, pilny i zawierać wezwanie do działania. Nie powinna to być reklama na ćwierć strony, ale krótka wiadomość mająca na celu poinformowanie konsumentów o zniżkach lub promocjach.Zapewnij lepszą wartość swoim klientom mobilnym, tworząc dla nich dedykowaną opcję bazy danych opt-in. Pozwoli to zapewnić klientom znacznie lepszą wartość i wspaniałe wrażenia, jednocześnie dając znacznie większy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Jest to sytuacja korzystna dla obu stron.Marketing mobilny polega na zaspokojeniu tej konkretnej niszy, więc naprawdę musisz grać, formatując wszystko, co robisz, aby dobrze działało w świecie mobilnym. Jeśli więc kiedykolwiek zrobisz filmy, upewnij się, że są one prewencyjnie sformatowane pod kątem urządzeń mobilnych, aby zapewnić najlepszą jakość.Aby zachęcić więcej osób do zapisania się na coś, co oferujesz, podaruj coś za darmo. Na przykład, jeśli próbujesz nakłonić ludzi do zarejestrowania się w usłudze dzwonków, zaoferuj im jeden dzwonek za darmo, jeśli wyślą SMS-a RINGTONE na Twój numer. Ludzie uwielbiają dostawać coś za darmo, a wysyłanie im SMS-ów sprawia, że nie wydaje się to być transakcją.Ułatw jednemu odbiorcy Twojej reklamy marketingu mobilnego wysłanie jej i prawdopodobnie to zrobi! Przed dopracowaniem promocji upewnij się, że są one łatwe do przekazania innym, a nawet zawierają zachętę dla pierwotnego odbiorcy, aby to zrobić, a otrzymasz natychmiastowe wsparcie reklamowe!Mamy nadzieję, że te wskazówki dostarczyły Ci bardzo cennych informacji, a także umożliwiły uporządkowanie wszystkich myśli i informacji, które mogłeś już mieć na temat marketingu mobilnego. Jeśli zaczniesz marketing, pamiętaj o tych wskazówkach, aby pewnego dnia stać się odnoszącym sukcesy marketerem mobilnym.