Jesteś właścicielem firmy i wypróbowałeś wszystkie inne dostępne techniki marketingowe.
Jak uzyskać dodatkowe zyski i więcej klientów ze swojej firmy? Odpowiedź jest dość prosta, poprzez marketing wideo. Marketing wideo to praktyka, która szybko zyskała popularność i możesz ją wykorzystać, korzystając z poniższych wskazówek.Chcesz mieć pewność, że regularnie publikujesz filmy. Gdy ludzie zobaczą Twój film i zapoznają się z nim, najprawdopodobniej przestaną go oglądać. Opublikowanie nowego materiału sprawi, że Twoi widzowie będą wracać, aby zobaczyć, jakie nowe rzeczy promujesz.Jeśli myślisz o wykorzystaniu marketingu wideo do zwiększenia sprzedaży i ruchu w witrynie, poszukaj wskazówek u konkurencji. Zobacz, co dla nich działa i spróbuj wykorzystać te informacje. Nie musisz ich kopiować, ale zobacz, co dla nich działa i postaraj się, aby to działało dla Ciebie.Upewnij się, że wszelkie treści wideo, które publikujesz online, są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek. Pamiętaj, że roboty wyszukiwarek nie mogą oglądać treści wideo, więc upewnij się, że masz pasujące tytuły, tagi i opisy. Wypełnij je w odpowiednich polach. Byłbyś zszokowany, widząc, jak wiele plakatów wideo nawet się tym nie przejmuje.Przeglądaj Historie o wyszukiwaniu Google. To narzędzie pozwala pokazać odbiorcom różne rzeczy w Google, takie jak wyniki dla określonego zapytania, obrazy i mapy. Może to być dobry sposób na udokumentowanie Twojej obecności w Internecie, pokazanie odbiorcom polecanych postów na blogu lub utworzenie przewodnika, który pomoże klientom zamawiać Twoje produkty.Rozważ zorganizowanie konkursu, w którym Twoi klienci przesyłają filmy, które stworzyli dla Twojej firmy, a następnie wyświetlaj je okresowo zamiast własnych. Klienci uwielbiają widzieć swoją nazwę w świetle, a te wspaniałe dzieła sztuki pomogą promować Twoją firmę, a z czasem mogą nawet stać się wirusowe.Jeśli masz wielu kolegów lub pracowników, zwerbuj ich do pomocy, gdy próbujesz promować za pomocą wideo. Postaraj się wybrać kogoś, kto lubi aparat i ma wyraźną mowę. Nie myśl, że ograniczasz się do jednej osoby, z którą pracujesz w filmie.Świetny sprzęt audio i wideo to świetny film.
Jeśli użyjesz starego, gównianego sprzętu, uzyskasz efekt, którego możesz się nie spodziewać.
Nie oznacza to, że efekt nie jest tym, czego chcesz, więc baw się sprzętem, którego używasz, aż uzyskasz wideo pasujące do tonu, który chcesz mieć.Za każdym razem, gdy publikujesz film, obejrzyj komentarze. To najlepszy sposób, aby zobaczyć, które filmy naprawdę rozpoczynają rozmowę, a które są ignorowane. Nie zapomnij odpowiedzieć osobom, które komentują, aby wiedzieli, że oglądasz to, co zostało powiedziane i uczysz się z tego, co się z Tobą dzielą.Gdy przesyłasz film do YouTube, prześlij go również do Facebooka i na odwrót. Powinieneś użyć kodu osadzania z Facebooka w swojej witrynie zamiast z YouTube, ponieważ obserwujący na Facebooku są zwykle bardziej dochodowi niż obserwujący na YouTube, a Ty pracujesz nad budowaniem swojej marki za pomocą publikowanego filmu.Udostępnij swój film tak często, jak możesz. Wyślij go swoim znajomym i bliskim. Dodaj w swojej witrynie post na blogu, który to omawia. Wyślij informacje do swoich obecnych klientów. Umieść go w serwisach społecznościowych i serwisach hostingowych wideo. Jeśli chcesz odnieść sukces w marketingu wideo, ważne jest, aby rozpowszechniać informacje o swoich filmach.Jak wspomniano wcześniej, możesz użyć marketingu wideo, aby zwiększyć zyski i klientów, które przynosi Twoja firma. Możliwości są nieograniczone, ponieważ możesz korzystać z marketingu wideo na wiele kreatywnych sposobów, które przyciągną nowych klientów. Każda wskazana tutaj wskazówka wprowadzi Cię na właściwą ścieżkę do korzystania z marketingu wideo.