Przydatne wskazówki dotyczące korzystania z poczty e-mail na rynku

Nawiązywanie stałych relacji z obecnymi klientami i docieranie do nowych klientów jest kluczowym elementem udanego biznesu.

Marketing e-mailowy to jeden z nowszych i najskuteczniejszych sposobów na osiągnięcie tego celu. Wskazówki i techniki zawarte w poniższym artykule zostały zaprojektowane, aby pomóc Ci uruchomić strategię e-mail marketingu, która to umożliwia.Na początku i na końcu Twojego e-maila marketingowego powinno znaleźć się wezwanie do działania dla Twoich klientów. Jasno określ, czego oczekujesz od klienta, i umieść co najmniej dwa oczywiste linki do Twojej witryny. Korzystaj z jasnych sugestii, które kierują klientów do oferty promowanej przez Twój e-mail.Powoli buduj swoją listę kontaktów. Zacznij od tych, którzy już docenili Twoją ofertę, a następnie przejdź do obszarów, w których możesz zaangażować potencjalnych klientów. Wybór, do kogo powinny trafiać Twoje e-maile, może trochę potrwać, ale ostatecznie warto zbudować wiarygodną listę kontaktów.Staraj się nie nadużywać pilnych języków i zwrotów, takich jak „Pospiesz się!” lub „Kup natychmiast!” ” strategia. Ludzie mogą postrzegać Twoje e-maile jako spam i nie chcą już kupować od Twojej firmy. Są świadomi, że chcesz, aby kupili Twoje przedmioty, więc zaoferuj im profesjonalną, wartościową relację. Docenią to dużo i będzie bardziej prawdopodobne, że kupi od Ciebie.Użyj testów A/B, aby zobaczyć, które e-maile są skuteczne, a które nie. Podziel swoją listę mailingową na dwie grupy i wyślij jeden e-mail z jednym wierszem tematu do jednej grupy, a drugi do drugiej grupy. W ten sposób będziesz mógł uzyskać wgląd w to, które wiersze tematyczne będą zachęcać do najwyższych otwarć. Zobaczysz również, które wiersze tematu ludzie będą pomijać bez czytania.Bądź przewidywalny w swoich e-mailach. Wyślij je zgodnie z określonym harmonogramem. Przydatne wskazówki dotyczące korzystania z poczty e-mail na rynku

Upewnij się, że wysyłasz coś co najmniej raz w miesiącu, pomoże to utrzymać zainteresowanie klientów.

Jeszcze lepiej, jeśli możesz wysyłać e-maile dwa razy w tygodniu lub dwa razy w tygodniu. Sprawdź, w które dni Twoja witryna otrzymuje najlepsze odpowiedzi, a następnie wykorzystaj je jako zwykłe dni do wysyłania e-maili.Jeśli używasz obrazów w biuletynach e-mail, umieść tekst po prawej stronie obrazów. Badania pokazują, że klienci znacznie częściej klikają link lub przycisk umieszczony po lewej stronie obrazu niż ten, który jest umieszczony w dowolnym innym miejscu na stronie.Przyciągnij uwagę czytelników odpowiednim tematem. Możesz chcieć zobaczyć od 30 do 50 znaków i stworzyć poczucie pilności. Wiersz tematu powinien wskazywać, czego czytelnik może się spodziewać po otwarciu wiadomości e-mail. Włączenie atrakcyjnej zachęty zwiększy zainteresowanie odbiorców.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów. Przekaz powinien być angażujący, a nie przepełniony suchą, nudną treścią. Odbiorcy z większym prawdopodobieństwem przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Wykorzystaj pasywną i aktywną informację zwrotną, aby ulepszyć swoją strategię e-mail marketingu. Aktywna informacja zwrotna jest dokładnie tym, czego byś się spodziewał: pytaj czytelników o opinie w formie ankiet lub kwestionariuszy. Bierna informacja zwrotna może być nawet niewidoczna i subtelna dla czytelnika. Obejmuje to śledzenie, które linki są najczęściej klikane, dokąd ludzie przechodzą po kliknięciu linków i jak dobrze każdy e-mail przynosi zysk.Prawdą jest, że Twoje relacje z klientami są kluczowym elementem udanego biznesu. Wszystkie firmy potrzebują sposobu na interakcję z obecnymi klientami i dotarcie do potencjalnych klientów zainteresowanych Twoim produktem. Informacje i wskazówki zawarte w powyższym artykule mogą Ci w tym pomóc.

Previous post Sekrety, których Twoi rówieśnicy nie powiedzą Ci o witaminach
Next post Jak zrobić najlepszą kawę we własnym domu?